Wat een tempo

De tijd vliegt. Nog niet zo lang geleden was ik ongeduldig genoeg om het lot te tarten met allerhande, soms eerder curieuze, methoden om dat kleine wezen net wat sneller op deze aardbol te zetten. 

Vandaag maak ik echter geduldig lijstjes en ochtendplanningen om maandag opnieuw mijn weg naar de werkvloer te vinden. En die weg moet tot op de seconde getimed worden, want de wekker zal genadeloos vroeg een ijl lawaai op mijn oren afsturen. 

Een dubbel gevoel: Roos is amper 12 weken, Correctie: 11 weken en 6 dagen, jong wanneer ik opnieuw door de schoolpoorten zal stappen. Maar anderzijds zal het deugddoen om me wat meer onder de spraakvaardige mensen te begeven. 

Desalniettemin zal maandag mijn mamahartje een klein beetje treuren wanneer ik twee minimensjes achterlaat. Minimensjes die plots elk al zo groot zijn geworden… 

2 gedachtes over “Wat een tempo

  1. Net je blog ontdekt, en al meteen een hele tijd blijven hangen. Hopelijk valt het weer gaan werken wat mee. Ik ben zelf ondertussen ook weer 2 maanden aan de slag, maar het ‘pikt’ toch wel een beetje. Was op je blog terechtgekomen owv de wasballen en wasnoten. Ben zelf aan het twijfelen welke ik zou aanschaffen, waar ben jij het meest tevreden van? Hier ook wasbare luiers en 4 smeerpoetsen van kinders, ben benieuwd naar je antwoord. Groetjes, Hanne

    Like

    • Dag Hanne,

      Bedankt. Ik gebruik vooral de wasballen en wissel af toe af met de noten. De wasballen zitten eigenlijk standaard in de machine. Af en toe voeg ik een klein lepeltje ecologisch poeder toe en tot nu toe lijkt onze was niet vuil. Af en toe een vuile fleece inlegger van de kaka, maar na een tweede ronde os dat ook terug als nieuw. De wasnoten worden dus uit luiheid schandalig hard verwaarloosd.

      In sommige webshops kan je een proefpakket noten bestellen. Eventueel kan je zo eens testen…

      Ik ben alvast nog steeds fan van beide. Maar net zoals ik fan ben, zijn er evengoed gebruikers die na enkele keren ontevreden zijn en lekkere geurtjes verkiezen.

      Het voordeel van de noten is natuurlijk ook dat je product kan aftrekken om de poetsen enzo.

      En wat dat werken betreft: druk! Er staan wat nieuwe Posts in de wachtrij, maar ik krijg ze maar niet geüpload. Schande. Ik maak er snel werk van 😉

      Groeten, Jolien

      Like

Plaats een reactie