Aan de slag

Wauw, ik ben er nog eens geraakt … Nu ik terug aan het werk ben is het toch wel wat moeilijker om alles georganiseerd te krijgen.

Twee schatten van kindjes, een toffe job waarvoor ik belachelijk vroeg moet opstaan. (Of dat toch probeer, we zijn immers al aan het falen.) en de belofte aan mezelf en mijn fitnessabonnement om minstens 3 keer te gaan sporten per week. Het is een heuse puzzel en ook deze week weer een heuse strijd.

We zijn dinsdag en al twee keer heb ik mijn agenda aangepast aan huishoudelijke noden en vermoeidheid. Gisteren is het niet gelukt om te sporten en ook vandaag heb ik gefaald. Maar … Onzen beneden is alvast (semi)opgeruimd en gepoetst.

Desalniettemin: de dames doen het goed. Loes is (overdag) uit de luiers, Roos groeit als kool en ikzelf zit min of meer op schema. Hoera en applausje voor onszelf!

Hoe de minidames dit alles bereiken, dat post ik de komende dagen. Hou het hier dus maar goed in de gaten. Er zit trouwens ook een blogje aan te komen over mijn ‘No Poo’ experiment. Spannend!

Plaats een reactie